5/5 - (7 votes)
דף נחיתה לעסקים הוא חלק ממשפך השיווק. כולנו יודעים את זה, רק נראה, שלפעמים , הביצוע בפועל הופך מסובך ומסורבל.
ישנם מספר כלים המקצרים לנו את הדרך בבואנו להקים דף נחיתה:
האפשרויות הן:
- לבנות דף נחיתה דרך קוד HTML(ערוץ לא ישים למי שלא יודע לתכנת)
- לבנות דף נחיתה דרך ממשקי בניית אתרים כמו וויקס או וורדפרס
- לבנות דף נחיתה דרך ממשקים ייעודיים כמו SIMARK או פלטפורמות לדיוור והקמת דפי נחיתה אחרות.
אני עובד עם SIMARK.
מה נדרש? “רשימת הסופר” עבור דף נחיתה לעסק:
- מנוי לפלטפורמה
- שרת אחסון
- רוחב פס (מגיע לרוב עם חבילת האחסון) – אני עובד עם “LIVEDNS”
כדי לבנות דפי נחיתה לעסקים יש להבין את האסטרטגיה הכללית של הלקוח, הטקטיקה (מבצע? שירות ? מוצר ?) וכיוצ”ב.
וזו הרשימה של 12 אבני הדרך שיש לאספם לפני שניגשים לבניית דף הנחיתה עצמו:
- לוגו
- פונט המתאים ללקוח
- צבעים ראשיים ומשניים
- אימאג’ים המתאימים לצרכי הלקוח, לדוגמאות מהעבר, לאתר, למוצר ולשירות
- כותרת
- כותרת משנה
- טקסטים המתארים את המבצע/שירות/מוצר
- החלטה בנוגע לשדות בטופס הלידים (שם/טלפון/מייל בלבד? או שדות נוספים?)
- האם יהיה דיסקליימר?
- האם יהיה צק בוקס לאישור דיוור עתידי?
- לאיזה מייל יגיעו הפניות/לידים
- בקשות מיוחדות.
לאחר שאספנו את 12 הדיברות – ניתן לגשת לבניית דף הנחיתה לעסק.
יש לקחת עוד 12 עניינים בחשבון:
- רספונסיביות
- התאמה למובייל
- מידות הדף (1920/1080 לדסקטופ ו 640 רוחב למובייל (האורך פחות חשוב כי לרוב יש גלילה)
- דינמיות בדף (פופאפים? אימאג’ים שזזים במעבר עכבר ? וידאו ? וכיו”ב)
- הטמעת פיקסלים של פייסבוק / גוגל וכיו”ב למעקב + מעקב המרות
- התאמת טקסטים לגוגל / טקסט חי
- פאביקון וטקסטים ל SEOולתיאור (בהעברת לינק לדוגמא)
- התממשקות ל CRMחיצוני (במידה ונדרש)
- מה קורה בדף התודה (האם מעבירים לאתר ? וכיו”ב)
- כפתורי קליק-טו-קול במובייל+ כפתורים נוספים (מעבר ללינקים, שליחת מייל)
- כפתורי סושיאל לסוגיהם.
- נגישות.
כן, הקמת דף נחיתה לעסק היא עניין מורכב שיש בו יותר ממה שנראה על פניו 😅
אם יש לכם שאלות – אני לרשותכם
בהצלחה!
המאמר נכתב על ידי:
גל- אדוונצ’ר דיגיטל
054-7621726