מי אנחנו? ומה זה בכלל DMYB ?

היי נעים מאוד 😃

צוות DMYB מברך אתכם עם כניסתם לבלוג השיווק הדיגיטלי שלנו.

DMYB זה קיצור למשפט באנגלית: Digital Marketing Your Business (שווק דיגיטלית את עסקך).

 

אנו צוות של מומחי שיווק דיגיטלי, החל ממקדמי אתרים (אנשי SEO ו-PPC), דרך אנשי רשתות חברתיות (social networks experts) ועד מתכנתים של אתרי אינטרנט ומטרתנו היא להעביר לכם בצורה מעניינת וברורה כל האפשר את כל מה שחם בזירת השיווק לעסקים.

הבלוג לפניכם הוקם כיוזמה שלנו למען בעלי העסקים ואנשי הדיגיטל החובבים בישראל.

אנו מחזיקים באמונה שבעזרת חינוך שיווקי – דיגיטלי נכון, נוכל להציג את המורכבות שבתהליכי השיווק הדיגיטלי שמצריכים לא מעט זמן וידע בביצועם ולהעלות את המודעות שבחשיבות שכירתם של שירותיהם של אנשי מקצוע יעילים ואמינים מהתחום (כמונו למשל). 

במילים אחרות, אנחנו תורמים מזמננו ומהידע הפרטי שלנו עבור הקהילה העסקית והשיווקית כך שאתם תרוויחו ידע והבנה בנוגע לתהליכים שונים בתחומים הרלוונטים לשיווק דיגיטלי נכון במאה ה-21 ובעקיפין גם אנחנו נרוויח משיתוף הידע בכך שחברות ועסקים שאין באמצעותם את הזמן והיכולת לבצע שיווק דיגיטלי בעצמם, יישכרו אנשי מקצוע שכדוגמתנו (win- win situation). 

אז, צללו עימנו לבלוג שסוקר עבורכם את הנושאים והטרנדים החמים והחשובים ביותר בתעשיית השיווק הדיגיטלי, כולל מאמרים העוסקים בתחומים: ניהול רשתות חברתיות לעסק, כלים לשיווק דיגיטלי (תוספים ותוכנות לשיפור, למעקב וניטור של ביצועי האתר ולשיפור חווית המשתמש בו), קידום אורגני לעסק, קידום ממומן לעסק (מודעות בגוגל, פרסום מאמרים מקודמים באתרים חיצוניים באמצעות פלטפורמות כמו טאבולה ועוד), בניית אתרים לעסקים ועוד.

בברכת הנאה והצלחה מירבית מכולנו

צוות DMYB

 

הסיפור שלנו

עזרו לנו לעזור לכם בעזרת פידבקים, שאלות והעלאת נושאים נוספים שתרצו להעמיק את הידע שלכם בהם: DMYBblog@gmail.com

כתובתנו: אבן יהודה, ת.ד 951

אל תפספסו!

בחרו בקטגורית המאמרים המבוקשת והעשירו את עולם התוכן שלכם בשיווק דיגיטלי