5/5 - (3 votes)

ה “צפרדע צורחת ” (בתרגום מאנגלית), הוא כלי ותיק (קיים משנת 2010) שכל איש מקצוע בתחום ה-SEO קידום אתרים צריך להכיר.

זהו כלי שיש לו 2 גרסאות: חינמית ובתשלום.

הגרסה החינמית תספיק עבור אתרים קטנים (למשל אתרי תדמית), מפני שהיא סורקת עד 500 עמודים בלבד, אך לאתרים בינוניים ומעלה (אתרי קטלוג ואתרי קניות בד”כ), לא תמצאו כאן את המענה המתאים.

הכלי סורק בזריזות את האתר על כל העמודים והקבצים שנמצאים על האחסון שלו ומעניק לכם תמונה אידיאלית על הפרמטרים של ה- On-Site SEO (היבטים טכניים על בריאות האתר).

ה- Screaming frog חוסך לכם המון זמן יקר! 

באמצעותו, תקבלו נתונים מלאים אודות פרמטרים חיוניים לקידום אורגני של אתר, כדוגמת: נוכחות תגיות המטא (למשל, title ו- description שחוזרים על עצמם בכמה עמודים צבורה זהה, היעדר תגיות מטא בעמודים, כותרות קצרות או ארוכות מדי עבור האינדקס של גוגל ועוד), נוכחות תגיות לתיאור תמונה (Alt description), נוכחות קיימת או חסרה של כותרות H בגוף התוכן, עמודים שבורים (עמודי שגיאה 404), בעיות סריקה – עמודים שחסומים בידי קובץ רובוטס טקסט או בידי קוד הרשאת כניסה (שגיאה 401) לדוגמא.

התוכנה המקוונת (תוכנת SaaS) תאפשר לכם לייצא את כל קבצי המידע השונים בנוגע לאתר הנבדק ולעשות בהם שימוש כרצונכם, למשל ייצוא של קבצי תגיות מטא, על מנת ליצור קובץ מרוכז עם כל החוסרים באתר ולהשלים אותם בצורה נוחה בעזרת טבלת CSV שאותה תוכלו לשים בוורדפרס לאחר מכן.

הסקרימינג פרוג גם יאפשר לכם ליצור בצורה קלה ונוחה , מפת אתר לשים בשורש הדומיין של האתר – גם מפת XML רגילה וגם Images_sitemap.xml שיעזרו לכם עם הזחלנים של גוגל ושאר מנועי חיפוש.

מחירים:

£149.00 (פאונד אנגלי) עבור מנוי שנתי (המחיר עבור עד 4 מנויים. מהמנוי ה-5 ואילך, המחיר יורד ל-139 פאונד למנוי).

לסיכום דבר:

ה-Screaming Frog הוא כלי און ליין ותיק מצוין ולא יקר יחסית (בהשוואה לכלים חדשים ומורכבים יותר, כדוגמתSEMRUSH ” או “Aherfs”) לניתוח האתר מבחינת פרמטרים טכניים רבים ויעזור לכם אנשי ה-SEO במלאכה הדי סיזיפית של קידום אתרים.

הוא יסרוק עבורכם את האתר ויציג בפניכם את המבנה שלו על כל ה- URL’S שלו. תוכלו לדעת בזריזות מה לשפר ולתקן באתרי הלקוחות, כמו גם יעזור לכם בקידום אקטיבי של האתר, בעזרת כלים כמו יצרן המפות אתר שלו. 

לאתר החברה>> ליחצו

Screaming frog - DMYB