5/5 - (3 votes)

Semrush הוא כלי און לייני (SaaS) מצויין (בתשלום) המשלב בתוכו סט כלים אולטימטיבי עבור פעולות מחקר וניתוח חיוניים לתהליך הקידום האורגני (SEO) : ניתוח שגיאות ושאר חולשות באתר (לאחר הקמת פרוייקט אתר ייעודי בכלי), מחקר מילות מפתח וטרנדים במנועי החיפוש, מחקר מתחרים ועוד ועוד.

יכולותיו ויתרונותיו של ה – Semrush

היתרון המרכזי של “Semrush” על פני כלים מתחרים (ובראשם המתחרה הבכירה והמעולה לא פחות- Ahrefs), הוא כלי המחקר מילות מפתח שיש בפלטפורמה הזו, אשר יעזור לכם לבנות אסטרטגיית קידום יעילה מאוד.

בכלי של Semrush, תכניסו את כתובת האתר שלכם (או של המתחרים) והכלי כבר יעשה את הקסם שלו. Semrush תזהה אוטומטית מילות מפתח בכירות – בעלות נפח חיפושים גבוה שרלוונטיות לאתר שלכם.

הכלי שלהם יספק לכם המון מידע חיוני על אותן מילות מפתח נבחרות כמו: מה המיקום של האתר שלכם או של המתחרה, בדפי התוצאות על אותן מילות מפתח, מה היא כמות הטראפיקציה שמילים אלו מביאות לאתר שלכם, יחס הכניסות לאתר מול חשיפות לאתר שלכם על מילות המפתח (CTR) ועוד.

SEMRUSH

 

בנוסף, ישנם עוד מספר דברים מעניינים שהכלי עושה עבור תהליך האופטימיזציה לאתר.

הוא כולל בתוכו פיצ’רים הקשורים לאסטרטגיית הפרסום של מותג או עסק.

לדוגמא: Semrush ינטרו את כל האזכורים המתייחסים לעסק שלכם ברחבי הרשת (כולל רשתות חברתיות) ויאפשר לכם להגיב לאותם אזכורים, למשל כ- Comment לפוסט בפייסבוק.

כמה זה יעלה לכם ?

המחיר של מנוי ה- Semrush מתחיל מ-119.95$ לחודש (בחיוב חודשי, בחיוב שנתי מוגדר מראש – המחיר יורד כבר ל- 99.95$).

החבילה ה”בסיסית” תתאים למקדמי אתרים פרילנסרים, ומקדמים עם תקציבים נמוכים. אם תתעיינו בחבילות המתקדמות יותר- Guru ו- business, לא תמצאו את התעריף שלהן באתר ותאלצו לפנות למרכז השירות של Semrush ולבקש את החיבור

לאתר של SEMrush