5/5 - (2 votes)

מדהים לחשוב עד כמה מהירה הדרך שעשתה אפליקציית אינסטגרם (Instagram) מאז יצאה אל האור לפני למעלה מעשור (10.2010) ועד היום, מים רבים עברו מאז הייתה רשת חברתית זניחה, בה העלו תמונות רבות מאירועים כאלו ואחרים בחיים שלנו או של אחרים.

מאז נרכשה ע”י ה”אחות הגדולה” פייסבוק (פחות משנתיים מיום הקמתה – ב-04.2012), חצתה אינסטגרם את קו מיליארד המשתמשים ולכם נותר לנצל את ההזדמנות, לקפוץ על העגלה ולנהל את קידום העסק שלכם באינסטגרם.

במאמר, ריכזנו עבורכם כמה כללי אצבע לקידום עסקי באינסטגרם, כך שכל אחת ואחד מכם (אם יש לכם פנאי וסבלנות) יכולים לבצע באופן עצמאי, מוכנים?

כך זה עובד:

קידום עסקים באינסטגרם - DMYB

קידום עסקי באינסטגרם- כיצד עושים זאת נכון?

  • קשרו בין חשבון הפייסבוק העסקי עם חשבון האינסטגרם!

ע”י חיבור בין שני הדפים, ניתן לפרסם בפייסבוק פוסטים שפורסמו באינסטגרם, כמו גם, לייבא קהל מעמוד הפייסבוק לעמוד האינסטגרם ולהגביר את מעורבות המשתמשים.

  • רציפות הקשר עם העוקבים.

ככל שתעלו תמונות בתדירות עקבית ורציפה, כך תבלטו יותר. יש להקפיד על פרסום תמונות דינמיות ולא חד גוניות, גם תמונות מצחיקות מדי פעם בהחלט יכולות לבוא בחשבון.  פרסום פוסטים בין פעם בשבוע עד שלוש פעמים. ככל שהעמוד יהיה עדכני ורענן, כך יהיה מעניין להיכנס אליו ולבדוק מה חדש מתוך ידיעה כי יש חדש.

  • שימרו על עניין.

ישנם פורמטים רבים כל כך וכדאי שלא להיצמד לאחד כל הזמן, הכניסו תמונות אווירה מצחיקות בין הפרסומים הספציפיים של העסק, אחרת הגולשים ימשיכו אל העמד הבא.  

  • ….תגידו, אני יפה ? 😉

פרופיל העסק צריך להיות מושך ומעודכן באופן מלא, הקפידו לתאר את פעילות העסק כולל אימוג’ים, שיעשו עבורכם את העבודה יותר מאשר מילים “יבשות”.

ה”אני מאמין” שלכם צריך להיות בולט וברור, אך חשוב להקפיד שלא להאריך מדי, אף אחד לא אוהב לקרוא מגילות.

  • איפה אני על המפה?

הגולשים באינסטגרם אוהבים לדעת היכן צולמו התמונות השונות המועלות לעמודים. אם אתם מציינים מיקום בכל תמונה שאתם מעלים, תקבלו תיעדוף וחשיפה גבוהה יותר של הפוסטים המחופשים לפי מיקומים.

  • תנו לתמונה לדבר.

בעידן שלנו, כולם מדברים בתמונות ולכן אין צורך להכביר במילים מיותרות, התמונה עושה את העבודה באופן מלא. הקפידו על תמונות טובות, ברורות, כאלו המעבירות את המסר של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, השתדלו שלא להגזים עם העריכות/ פילטרים וכדומה. העסק צריך מראה טבעי ולא פוטושופ.

  • תייגו בהאשטאג #

האשטאג (סולמית בעברית) באינסטגרם, מסייע לכם להגדיל את חשיפת הפוסטים האורגנית של העסק.

יש להוסיף את האשטאג לפני מילת המפתח הקשורה לתמונה בפוסט, תוכלו להוסיף כמה שתרצו (מומלץ עד 20 תיוגים) ולהגיע ליותר עוקבים וחשיפה ללא תשלום.

  • שיתוף פעולה עם “השכנים”

כמו בכל רשת חברתית, כך גם כאן, ככל שתפרגנו לעמודים אחרים, שת”פ עם עסקים אחרים ותיוגים- כך תגדל החשיפה של העמוד העסקי באינסטגרם.

  • מה ה”סטורי” שלכם?

ה”סטורי” נעלם לאחר יום ומאפשר לכם ליצור דינאמיות בעמוד העסקי. כאן תוכלו להעלות חידושים, עדכונים ללקוחות בעזרת תמונות קלילות ויפות.

  • רק לפנק לפנק לפנק…

כל לקוח אוהב להרגיש חשוב ומיוחד וכך גם באינסטגרם. פנקו את העוקבים שלכם במבצעים והטבות המיועדות רק להם, מכאן הם יעשו עברוכם את העבודה וימליצו עליכם הלאה לבני משפחה וחברים.

  • קישור לאינסטגרם מהאתר.

על מנת שהעוקבים/ לקוחות פוטנציאליים יגיעו אל עמד האינסטגרם שלכם, כדאי לשתול באתר של העסק קישור לאינסטגרם העסקי שיאפשר לגולשים מעבר מהיר.