5/5 - (5 votes)

סוכנות שיווק דיגיטלי - כיצד לבחור נכון ב-2021?

בעולם בו אנו חיים בשנת 2021, נדמה כי אם העסק שלך לא נמצא במרחב הדיגיטלי ומקודם בו, משמע- העסק שלך אינו קיים,
כן, ממש כך! יותר ויותר עסקים מבינים את חשיבות הנוכחות והניראות בעולם הדיגיטלי ומבינים כי על מנת להצליח להתבלט מעל האחרים- נדרשת עזרה והכוונה ממביני עניין.
וזהו גם הרגע בו נוצר קשר עם סוכנות שיווק דיגיטלי, שתוכל למקד את המסרים השיווקיים של העסק ולמצב אותו באופן כזה בו יצמח ויגדיל את הכנסותיו.
ישנן סוכנויות שיווק דיגיטלי אשר יבטיחו לכם ניסים ונפלאות לצד תיק לקוחות מרשים ביותר, ואם אתם לחוצים וחייבים “לעשות הכל כאן ועכשיו”-

 

הנה מספר טיפים איך לבחור בתבונה את סוכנות השיווק הדיגיטלי הבא שלכם : 

צורך

  • תמיד חשוב להכין רשימת צרכים לפני שיוצאים לדרך. כך נשארים ממוקדי מטרה וקל יותר לקחת החלטה מושכלת. להלן רשימת צרכים מדגמית:
  • האם נדרש אתר חדש/ בלוג?

תוכן

האם נדרש לכם תוכן רציף ובאיזו רמת כתיבה/ האם מדובר בתוכן מומחה מקצועי או כללי?

קידום:

האם אתם זקוקים לקידום אורגני לעסק / קידום ממומן (PPC) ?

האם נדרשת הקמת דפי נחיתה לעסק / קמפיין email ?

אופן עבודה:

האם נדרש לו”ז עבודה שוטף על בסיס יומיומי/ כמה ימים בודדים בחודש?

האם נדרשת זמינות טלפונית?

וכל מחשבה/ צורך אותם תרצו לשפר/ לשדרג.

בסופו של יום, סוכנות שיווק דיגיטלית מעניקה לכם מסגרת וסדר בכל הנוגע לקידום העסק, מביאה תוצאות בשטח ומאפשרת לכם להתרכז בדברים החשובים האחרים- הלקוחות שלכם.

התאמה שיווקית / אסטרטגית.

בדר”כ, כאשר עובדים מול סוכנויות שיווק דיגיטלי ייעשה שימוש בתכניות גנריות מוכרות שעושות את העבודה הנדרשת, אך אם העסק שלכם ייחודי, אזיי תידרש לכם תכנית מותאמת על מנת שתקבלו את התוצאות המיטביות לעסק שלכם.

מה כלול בשירות של סוכנות שיווק דיגיטלי ?

אם אינכם מבינים בשיווק דיגיטלי, סביר להניח שלא תדעו מה אמור לכלול בשירות ויותר תסמכו על חוו”ד של נציגי הסוכנות שיווק.

אולם אם ברצונכם להיות “עם היד על הדופק בתחום, הנה כמה נק’ שחשוב לבדוק אותן טרם חתימה על החוזה:

שקיפות:

כמה פשוט אך גם לא ממש מובן מאליו. ישנן סוכנויות שיווק דיגיטליות שמכינות דוחות מראש ללקוחותיהם, כעובדה, זה אולי נוח ללקוח, אך גם פותח פתח לאינפורמציה חסרה ולכן, אם יש לכם אפשרות להפיק בעצמכם נתונים אודות הקמפיינים שלכם- עשו זאת, גם אם אתם מתקשים בכך, וודאו כי תהיה לכם גישה חופשית מתי שתרצו לביצוע מעקב שוטף בזמן שאתם רוצים.

תמיכה טכנית ומענה עפ”י צורך:

כשיש לכם בעיה- אתם לא רוצים לשמוע בוט, או טלפן, שייקח הודעה ויחזרו אליכם מתישהו. כשיש לכם בעיה ואתם במתח ומלאי ספקות בנוגע לקמפיין/ לאופן ההתקשרות, אתם רוצים להתנהל מול אדם מקצועי, שיהיה זמין עבורכם, שאחראי על התיק שלכם, מקדם שיווק שמטפל באופן ישיר בקמפיין שלכם, שיידע לתת את התשובות והפתרונות לכל שאלה, או צורך שעולה וכן, גם לכאלו “בלתי צפויים”.

החוזה / אופן ההתקשרות

בכל התקשרות עם סוכנות שיווק דיגיטלי, יש לקחת בחשבון את פרמטר הזמן.

ישנן סוכנויות רבות המבקשות התחייבות לתקופת זמן מינימלית עד לבחינת תוצאות בשטח והפקת דאטה רלוונטית ויש בהחלט הגיון בכך, שכן הזמן הינו פקטור משמעותי בבחינת הצלחת הקמפיין, מה גם שהתחייבות שכזו מאפשרת לסוכנות להשקיע בכם/ בעסק שלכם יותר מתוך מטרה להביא להצלחה מירבית.

דרך טובה לדעת איזו סוכנות שיווק דיגיטלי תתאים לכם היא לבחון את עצמכם האם אתם זקוקים ליחס אישי צמוד, או מסתפקים בתקשורת כתובה עפ”י צורך, קרי, דוא”ל / Whats-app וכדומה.

שנסגור?

רגע אחד לפני סגירה, כדאי לבדוק אצל לקוחות/ ממליצים איך היתה חווית השירות עבורם/ האם תהליך העבודה היה טוב ושקוף? האם הביא את התוצאות שהובטחו באמת? עמידה בתקציב או בלו”ז וכל שאלה נוספת שחשוב לכם לשאול, זהו הזמן.

  • הצעת המחיר.

כאן דווקא נדבר על ניראות ההצעה המוגשת אליכם- האם מרושלת או מסודרת? האם הוגנת או מופרזת? מאופן הגשתה, תוכלו ללמוד רבות אודות הסוכנות לשיווק דיגיטלי אותה אתם מעוניינים לשכור.

עם כל הכבוד…

לכל הנאמר כאן, אך ה-דבר החשוב ביותר לסגירת העסקה היא הכימיה בין הלקוח לספק. אם לא מרגיש לכם נוח מול האנשים שאתם יושבים מולם- סיימו את הפגישה והמשיכו לחפש את הסוכנות לשיווק דיגיטלי שתתאים לכם.

בהצלחה  🙂

מאמר אודות איך בוחרים סוכנות שיווק דיגיטלי- DMYB

איך בוחרים סוכנות שיווק דיגיטלי בשנת 2021?