5/5 - (2 votes)

כאשר אנו מקבלים לידינו פרויקט חדש של קידום אורנגי לאתר קיים (לא אחד חדש שהוקם זה עתה), בד”כ אחד מהצעדים הראשונים שנעשה, עבור בדיקת איכות הקידום שנעשתה עד עתה באתר במובן של Off-page SEO, היא לסרוק את פרופיל הקישורים הנכנסים (backlinks) של האתר – בבחינת כמות ואיכות.

שנקבל את תמונת המצב העדכנית לגבי שני הפרמטרים האלה, נוכל לקבל אינדיקציה לא רעה על מצבו של האתר מבחינת SEO ובמידה ומצב הקישורים אינו אידיאלי, נדע לשים דגש על ההיבט הקידומי הזה בהקדם.

על מנת לקבל את התמונה הרחבה ביותר לגבי מצב הקידום האורגני של האתר אותו אנו מקדמים ולגבי איכות פרופיל הקישורים הנכנסים שלו בפרט,  נבצע גם מחקר מתחרים בנישת האתר המקודם ונבדוק את מצבנו בהשוואה לזה של המתחרים המובילים (כמה ואיזה קישורים יש להם, האם הם מקבלים קישורים מאתרים אוטורטיביים ומהימנים לדוגמא אתרי Gov) והאם גם לנו יש את היכולת להשיג קישורים מאותם אתרים?

כלי המג’סטיק (Majestic) הותיק מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי (פותח ב-2004) יבצע עבורכם בדיוק את הבדיקות הללו ויעשה זאת במהירות גבוהה, תוך הצגה של מדדים די מהימנים, כדוגמת:

Trust Flow

Trust Flow (in Site Explorer)

מדד זה, מייצג את איכות הקישורים המפנים אל כתובות אתרים. עמוד אינטרנט עם “זרימת אמון” גבוהה יעניק בדרך כלל קישורים באיכות טובה לאתר שאליו הוא מפנה.

Citation Flow

Citation Flow (in Site Explorer)

מדד המשקף את כמות הקישורים המפנים לאתר כלשהו.

ל- “Citation Flow” לא משנה אם קישור הוא באיכות טובה או באיכות ירודה.

מחיר הכלי?

ה- Majestic לדאבוננו, איננו כלי חינמי והתעריף שלו מתנהל כך:

המחיר הבסיסי הוא, החל מ-49$ לחודש במנוי רגיל – מנוי “Lite” חודשי, אשר מאפשר לנתח 1 מיליון קישורים, כלה במנוי PRO המאפשר כבר ניתוח של 20 מיליון URL’S בעלות חודשית של 99$ ועד למנוי ה-API המיועד לסוכנויות שיווק דיגיטלי גדולות, אשר יכול לנתח עבורכם עד 100 מיליון עמודים בחודש ועלותו היא 399$ כל חודש.

למעבר לאתר החברה>> ליחצו

majestic - מאמר של DMYB