מי אנחנו ?

בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)

אהבתם?
תרגישו חופשי לשתף:)
נדבר על זה ?
עזרו לנו לעזור לכם בעזרת פידבקים, שאלות והעלאת נושאים נוספים שתרצו להעמיק את הידע שלכם בהם
5/5 - (3 votes)

כלי סקירת המגמות של ענקית מנועי החיפוש, חברת גוגל, הוא כלי נהדר שאינו זוכה לדעתי למספיק אהדה ושימוש בקרב קהילת מקצועני ה-SEO בישראל. 

כלי הגוגל טרנדס (Google Trends) מציג לכם נתונים ישירות מהמאגר של החברה ללא תיווך ומאפשר לכם לבחון אחר מגמות מסוימות או למדוד את רמת העניין של גולשי האינטרנט בביטויים ומילות מפתח שאתם חושבים לקדם באתר שלכם / של הלקוח שלכם.

ל-Google trends יש מבחר תכונות המספקות לכם בעלי האתרים ומקדמיהם (אנשי SEO, PPC וסושיאל) את התוצאות האופטימליות כאשר נעשה בו שימוש מיטבי.

אלו הן חלק מהתכונות השיווקיות של הכלי, בהן ניתן להשתמש עבור קידום הנכס הדיגיטלי שלכם:

  • מחקר מילות מפתח (כמויות חיפוש בפילוח מוגדר של תקופות זמן שונות)
  • מחקר חברות / עסקים / יזמים מתחרים בתחום העיסוק שלי / של הלקוח אותו אני מקדם.
  • ניתוח מגמות בערוץ YouTube עבור קידום הפרופיל העסקי בזירה זו.

באמצעות הממשק של הכלי ניתן לראות נקודות שיא ושפל של ביטויי חיפוש הקשורים לתחומי עיסוק / תופעות / מותגים אותם אתם מעוניינים לבחון לפני קידום השירותים / מוצרים ברשת האינטרנט ולפני פיתוח יוזמה עסקית כלשהי.

השימוש בכלי הגוגל טרנדס בקידום אורגני בגוגל (SEO)

כחלק בלתי נפרד מתהליך קידום אתר בצורה אורגנית, משקיעים מקדמי האתרים שעות רבות על מנת למצוא את המילה / ביטוי המסוים, שבאמצעותו יוכלו לשכנע את גוגל שהאתר אותו אנו מקדמים, הוא הרלוונטי ביותר לתחום השירות הספציפי ולדרג אותו בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל (SERP) במקומות הגבוהים ביותר.

גוגל טרנדס יכול לחסוך לכם משאבי זמן וכסף יקרים, שכן הכלי יכול למנוע ממכם בזבוז זמן וכסף (גם ביצירת מודעות בגוגל אדס ושאר פלטפורמות פרסום בתשלום)
בהתמודדות על ביטויים שגולשים לא באמת מחפשים ברשת.

השימוש בגוגל טרנדס בניהול רשתות חברתיות

בנוסף ל-SEO, הגוגל טרנדס ישרת אתכם בצורה מופלאה בזירת ה-social networks. 

היתרון בכלי בערוץ הסושיאל, הוא בזיהוי מוקדם של מגמה בהתהוות, כאשר מאותה נקודת זמן של זיהוי, יכול מנהל הרשת החברתית, לקדם את התוכן הרלוונטי למותג באמצעות חיבורו לאותם ביטויים אופנתיים או אלה שהתחזקו והפכו לשכיחים בשאילתות החיפוש ברשת (למשל באמצעות קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או באתרים חיצוניים באמצעות פלטפורמות כמו ה-ad-sense וטאבולה).

תהליך הזיהוי המוקדם של הטרנד וההתמקמות בתוצאות החיפוש הגבוהות במנועי החיפוש עבור ביטויים הקשורים אליו, תספק לכם בסבירות גבוהה, טראפיק מכובד שכל עסק ישמח לקבל לאתר שלו.

לסיכום – גוגל טרנדס:

כאמור בפסקה הרביעית במאמר, השימושים החשובים והפופולאריים ביותר בשימוש בכלי זה, הם: איתור ביטויי מפתח רלוונטים לקידום על בסיס מגמות שונות שתופסות תאוצה בחיפושים ברשת, שימוש בהקשר של רשתות חברתיות כמו יוטיוב- מה ויראלי כיום בזירה החברתית וזוכה לנפחי חיפוש משמעותיים בשבוע / חודש / חצי שנה האחרונים ויצירת תוכן ייעודי מותאם לנושא ושימוש בכלי כדי לראות את ביצועי המתחרים בנישה של העסק שלי / של הלקוח אותו אני מקדם.

בין אם אתם בעלי העסק אשר מקדמים לעצמכם את הנכס הדיגיטלי ובין אם אתם מקדמי אתרים / רשתות חברתיות מקצועיים, גוגל טרנדס הוא אחד הכלים המיוחדים והיעילים שאתם יכולים לעשות בהם שימוש חינמי עבור הפעילות השיווקית המקודמת שלכם.

לכניסה לאתר הכלי – גוגל טרנדס>>

בהצלחה! 

אולי תאהבו גם

מדריך מקצועי לשיווק עסקים בדיגיטל: שיטות, המלצות ושאלות נפוצות ⁉️

תוכן עניינים   שיווק דיגיטלי הוא כלי מרכזי לצמיחה עסקית, חיזוק מותגים ושיפור מעורבות הלקוחות בעידן המודרני. בין אם אתם

מיד'ורגני 2024 - DMYB blog

מידג'ורני בשנת 2024: מה חדש ומה צופן העתיד?

תוכן עניינים   העולם הטכנולוגי ממשיך להתפתח במהירות, ואחד הכלים המרכזיים בתחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2024 הוא מידג'ורני (midjourney). טכנולוגיית

AI SEO - מאמר מאת DMYB Blog

AI SEO – איך קידום אורגני ובינה מלאכותית משתלבים?

תוכן עניינים   בעידן הבינה המלאכותית (AI), אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נותרה היבט קריטי בבניית נוכחות מקוונת מוצלחת. בעוד שבינה